poniedziałek, 3 lutego 2014

Bohaterowie...

Cindy Blake (16 lat)
"Każdego dnia się bałam. Każdy dzień przynosił ból, strach i bezsilność. Nienawidziłam siebie za to, że się poddałam. Przestałam walczyć. Każdą noc spędzałam na przepłakiwaniu ostatniego dnia. Każdy był horrorem. Każdy był moim życiem..."



Justin Bieber (21 lat)
"Dopóki człowiek nie ma powiązań z tragedią, nie odczuwa jej na własnej skórze. Wpuszcza jednym ucham, wypuszcza drugim i przymyka oczy na całe zło tego świata, nie chcąc mieć z nim nic wspólnego. Do dnia, kiedy zaczyna rozumieć, że krzywda pewnej osoby, stała się jego własnym cierpieniem..."


Austin Blake (21 lat)
"Nie każdy ma idealne życie. Nie każdy może zaznać szczęścia. Nie każdy czuje się bezpieczny. Nie każdy ma wsparcie w bliskich. Nie każdy może ci pomóc. Nie każdy okaże się twoim przyjacielem. Tylko dlaczego ze wszystkich ludzi na tym świecie, Bóg wybrał akurat ją...?“


Zayn Blake (24 lata)
"Niektórzy mają w życiu lepiej, inni mają gorzej. Ona była tylko po to, abym ja nie musiał nic robić. Ona była jedynie po to, aby na moich ustach pojawiał się chamski uśmiech. Ona była jedynie po to, by płacić za moje błędy..."

*~*~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Hejka Kochani!!!
Miałam z tym poczekać jeszcze jakieś dwa tygodnie, czyli do ferii, ale nie mogłam się powstrzymać ;D
Oto bohaterowie mojego kolejnego opowiadania.
Jakie wrażenia...?

7 komentarzy: